Meer informatie? bel ons op 0529 - 455 700

Vacature Administratief Medewerker


Freesverhuur Ommen zoekt in het nieuwe pand wegens aanhoudende groei een:

Allround Administratief Medewerker m/v

Per direct willen wij ons team versterken met een fulltime (4 dagen is bespreekbaar) “jonge
duizendpoot”, want de volgende werkzaamheden zullen onderdeel zijn van deze functie:

  • Het voeren van de financiële administratie. Je zorgt ervoor dat financiële transacties tijdig en
    correct worden verwerkt.
  • Het opstellen van budgetten en de financiële rapportages voor de directie.
  • Je zorgt voor de Btw-aangifte.
  • Het administratief verwerken van de in- en verkoopfacturen, inclusief de bonaanvragen.
  • Enige kennis van salarisadministratie.
  • Je biedt ondersteuning bij de planning.
  • Het opstellen van concept-calculaties.
  • Het aannemen van de telefoon zoals eenieder in het team.
  • Je draagt zorg voor de verdere voortgang van het digitaliseringsproces.

Een groeifunctie met toekomstperspectief!
Hbo/mbo werk- en denkniveau, kennis van Microsoft Office, boekhouden (voorkeur InfraWorks).
Je bent nauwkeurig, analytisch, communicatief (in woord en geschrift) en cijfermatig sterk.

Het betreft een vaste baan. Een marktconform salaris (afhankelijk opleiding en ervaring volgens caobouw).
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder bijbehorende opleidingen. Een leuk en
hecht team met een uitstekende werksfeer.

Spreekt deze functie je aan? Mail dan direct je cv naar info@freesverhuur.nl Wil je meer informatie
over deze functie dan kun je contact opnemen met Jan Tichelaar 0529 - 455 700 of
jan@freesverhuur.nl Tijdens de W&S-procedure kunnen wij gebruik maken van Social Media zoals
LinkedIn of Facebook.